środa, 3 kwietnia 2013

Stres!

Jutro mam test i bardzo się stresuję. Niby wszystko umiem ale tak naprawdę przez stres nie pamiętam nic ;( A średnią mam 5,2... Mam nadzieję że nie będzie zaskoczeniem jutrzejszy test. Przepraszam że dzisiaj nie poobserwuje wszystkich blogow, bo po prostu nie mam czasu. KUCIE, KUCIE I KUCIE... Postaram się jeszcze IMAGINA z Selly wrzucić dla Julki, ale nie obiecuje. Trzymajcie za mnie kciuki :) Tata powiedział że na 40 pkt ma być przynajmniej 35 pkt. Leżę ;( Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki. Pozdrawiam. Serdeczne dzięki za komentarze :)

5 komentarzy:

  1. oczywiście, że trzymam kciuki ; )
    na pewno sobie poradzisz skoro masz tak wysoką średnią :*
    uwierz, nie ma się czym stresować, pisałam to i nie było aż tak strasznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam jutro test, ale nie stresuje się tym, bo co tam takiego może być ;p
    Jak będziesz się stresować to z nerwów nie będziesz nic pamiętać (tak jak już napisałaś) (chociaż nie sądzę, bo na pewno będzie dobrze) nie stresuj się, podejdź do tego na luzie i zobaczysz, że Ci świetnie pójdzie.
    Trzymam kciuki <3 ;]
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko będzie dobrze :) Powodzenia!!

    Chciałam również dodać, iż nominowałam Twój blog do The Versitile Blogger Award. Aby dowiedzieć się więcej sprawdź proszę mojego nowego posta:
    http://renewsway.blogspot.com/2013/04/drapiezna-i-delikatna.html

    Pozdrawiam cieplutko:*
    Renews

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Julia i co z tego ???3 kwietnia 2013 10:34

    oczywiście, że trzymam kciuki ; )
    na pewno sobie poradzisz skoro masz tak wysoką średnią :* Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń