wtorek, 2 kwietnia 2013

Gif :)

Dla Julki z Bridget Mendler.

Ty i Bridget chodzicie razem do klasy, jesteście najlepszymi przyjaciółkami, znacie wszystkie swoje sekrety, jesteście jak siostry. Podoba Ci się pewien chłopak ze szkoły. Oczywiście twoja przyjaciółka o tym wie :) Pewnego dnia widzisz że Bridget rozmawia z tym chłopakiem. Czujesz zazdrość i zauważasz że twoja przyjaciółka wskazuje na ciebie palcem. Masz ochotę jej wygarnąć. Brid do ciebie podchodzi. Mówi do ciebie 'MASZ' i wręcza ci karteczkę patrzysz, a tam numer podpisane Adam 'CALL ME MAYBE'. Lekko się uśmiechasz i mówisz 'JESTEŚ NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ ŚWIATA'

-----------------
Mam nadzieję że się podoba. Podsyłajcie swoje blogi. Przepraszam Julkę za to że nie zrobiłam tego z tym chłopakiem bo go nie kojaze. Jeżeli ktoś chcę gifa NAPISAĆ IMIĘ I Z KIM CHCESZ :)

7 komentarzy:

  1. ooo! O.o
    jak mi miło!!! dziękuję!!! <3
    co ty, nie masz za co przepraszać, rozumiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ! bardzo mi się tu podoba. c:
    obserwuje i liczę na rewanż. c;
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Bardzo fajnie czyta mi się twój post :)
    Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony. Zapraszam do mnie http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, CALL ME MAYBE <3. Super ! :)
    Zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale włosy ma :d Fajna notka

    Zapraszam do mnie liczę, na komentarz do nowej notki;
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super włosy i post :)
    Zapraszam : Jucy-Original.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń