środa, 3 kwietnia 2013

Imagine :)

Dla Julki O Selenie :)

Przyjaznisz się z Seleną od kilku dobrych lat. Wszystko o sobie wiecie, macie do siebie bezgraniczne zaufanie. Selena wiadomo jest sławna zabiera cię na koncerty kiedy tylko może a twoi rodzice się na to zgadzają. Pewnego dnia Sel przychodzi do Ciebie bardzo uradowana. Nie możesz się doczekać aż Ci to powie. Siadacie na fotelach. 'JULKA MUSZĘ CI POWIEDZIEĆ ŻE PEWNA FIRMA ZŁÓŻYLA MI OFERTĘ TRASY KONCERTOWEJ BĘDZIE ONA TRWAŁA 3 MIESIĄCE OD LISTOPADA DO LUTEGO. ZABIERAM CIĘ ZE MNĄ'. Nie wiesz co powiedzieć. Przerasta cię kariera Seleny. 'SELENA PRZEPRASZAM ALE NIE MOGĘ Z TOBĄ JECHAĆ. MAM SZKOŁĘ. MAMA MI NIE POZWOLI MI Z TOBĄ JECHAĆ. PO PIERWSZE DLATEGO ŻE NADUŻYWAM TWOJEJ GOŚCINNOŚCI, A PO DRUGIE, DLATEGO ŻE MOJA BABCIA JEST CHORA I MUSZĘ BYĆ PRZY NIEJ'. Masz łzy w oczach wiesz, że Selinka może Ci tego nie wybaczyć, a podczas jej trasy ona o tobie zapomni a ty o niej. 'NAPRAWDĘ BARDZO MI PRZYKRO'. Twoja przyjaciółka wcale nie ma ochoty płakać. Wyciąga telefon z kieszeni wykreca jakiś numer i mówi 'WITAM NIE JESTEM JUŻ ZAINTERESOWANA OFERTĄ THE TOUR SELENA GOMEZ SHOW. PRZYJAŹŃ JEST WAŻNIEJSZA. DO WIDZENIA'. Nie wiesz co powiedzieć. Podchodzisz do Sel przytulacie się. 'JESTEŚ JAK MOJA SIOSTRA DZIĘKUJE'. Zaczynasz płakać ze szczęścia.

---------------------------------
Chcesz gifa napisz swoje imię i z jaką gwiazdą. Dzięki za komentarze jesteście świetni. Motywujecie mnie ;*

2 komentarze:

  1. Mam na imię Julia i co z tego ???3 kwietnia 2013 10:30

    DZIĘKUJĘ!!!! Jesteś THE best <3 Historyjka ekstra i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm... fajna historyjka :* Ogólnie bardzo ciekawy blog! Miło się czyta:) I ładny nagłówek :* Czy zajrzysz też na mojego bloga? Obserwujemy? :)Będę bardzo wdzięczna :) ZAPRASZAM: happy-soul-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń