czwartek, 4 kwietnia 2013

Już Po Egzaminie :)

Hejka!!! Ja już po egzaminie! Muszę wam powiedzieć, że nie był taki trudny ;) Jestem z siebie jakby to powiedzieć "zadowolona". Myślę że buło OK. Co prawda tata kazał mi mieć 35 pkt. (co najmniej), ale myślę że będe miała i dostane się do mojego wymarzonego gimnazjum ;)Tas był o kulturze słowa. Nasze pokolenie chyba nie zabardzo wie co to jest :). Wyniki dopiero pod koniec maja. Trzymam za siebie kciuki. Was gorąco pozdrawiam i dziękuję za każdy komentarz :)

4 komentarze:

  1. Ja też już po. Ciężko wcale nie było ;]
    Mam nadzieję, że Ci dobrze poszło. My wyniki dopiero w czerwcu będziemy mieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. widzisz? mówiłam, że nie będzie źle i na pewno sobie poradzisz ; )
    następny taki test za trzy lata po skończeniu gimnazjum, wtedy to dopiero będzie stres xD
    ja jeszcze go nie pisałąm, ale wiem z opowiadań koleżanek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to stres, bo sama rok temu pisałam egzamin :D mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymamy kciuki :) pozdrawiamy :)

    http://ciooccoolatoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń