poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ciekawostki o mnie.

1.Kocham żelki
2.Nie lubie sera
3.Lubie 1D ale kocham NIALLA ;*
4.Kocham jednorożce i tęczę.
5.JESTEM NAJWIĘKSZĄ FANKĄ SELENY GOMEZ POD SŁOŃCEM
6.Lubie JB, ale nie jestem Belieber
7.Chcę w przyszłości mieszkać w USA lub Anglii
8.Mój wymarzony zawód to tłumacz
9.Umię mówić po Polsku Angielsku i Hiszpańsku (trochę Niemiecku i Rosyjsku)
10.Chciałabym się nauczyć Włoskiego
11.Jestem dziwna
12.Po czekoladzie mam bzika :)
13.Lubię Taylor Swift
14.Kiedyś chciałabym zostać wolontariuszką w UNICEF'ie
15.Nie nawidze hejterów
16.Mam słabość do jasnych blondynów :*
17.Mam ksywe Sadolka lub Kokosik
18.Lubię romantyków
19.Przed tym blogiem miałam 1538399 blogów ;)
20.Jak miałam 4 lata pies ugryzł mnie pies (w język) :P

--------------------------------------------
Masz do mnie pytania zapytaj (zakladka u góry)

Chcesz gifową historyjkę? Napisz w komentarzu swoje imię + sławną osobę jaką tam chcesz :)

16 komentarzy:

  1. To co ty ten język wystawiałaś , ze Cie ugryzł ? hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie. Jadłam se wafelka i on też chciał i hop na mój język ;(

      Usuń
  2. http://ellecannelleelle.blogspot.com/
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawee :P :D

    Zapraszam do mnie, liczę na komentarz do najnowszej notki;
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam tu dopiero pierwszy raz, ale zapowiada się ciekawie :) Fajnie, że interesujesz się Unicefem :)
    Pozdrawiam, Julia
    --------------------------------------------------------
    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaahahh. z tym językiem to dobre ! :D Ale blog też ciekawy c: będę wpadać c: + obserwuję C:

    zapraszam do mnie kocham-azjatow.blogspot.com <---- pierwsze opowiadanie, a włąściewie rozdział c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te posty <3
    Pozdrawiam :**
    A w 1, 11, 12 mam tak samo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki i wszystkim postaram się obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy takie podobne :3 tylko mnie pies nie gryzł xD ale jednak trochę się różnimy, ja nie umiem hiszpańskiego i chciałabym się nauczyć :)

    http://maybe-mamba-i-panna-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś drugą osoba którą spotykam w życiu co chce być tłumaczem. Tyle tylko, ze moja koleżanka ma zamiar tłumaczyć japońszczyznę :3

    Zapraszam: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Punkt pierwszy!! Uwielbiam Cię, bo tez kocham żelki :D na zaręczyny zamiast kwiatów dostałam od lubego właśnie kilogram żelków :PP

    obserwuję Cię kochana :)
    i zapraszam do siebie:
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i ciekawy blog.

    Ja już obserwuję i liczę na to samo.
    -http://zwazwariowanenastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. boski blog ;D
    hmm, znam jednego jasnego blondyna w mojej szkole, strasznie ładny, ale ponoć strasznie chamski - taka tam ciekawostka xD
    a jak się wabi twój jednorożec? xD
    ooo, ja chcę historyjkę, więc na imię mam Julia, a co do sławnej osoby to może... Jensen Ackles? co ty na to? chyba, że chcesz kogoś bardziej sławnego to może... Bridgit Mendler, albo jeśli chcesz z 1D to może być Liam :P
    wybierz sobie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Julia i co z tego ???3 kwietnia 2013 08:40

    1.Kocham żelki
    2.Nie lubie sera
    4.Kocham jednorożce i tęczę.
    5.JESTEM NAJWIĘKSZĄ FANKĄ SELENY GOMEZ POD SŁOŃCEM
    6.Lubie JB, ale nie jestem Belieber
    7.Chcę w przyszłości mieszkać w USA lub Anglii
    10.Chciałabym się nauczyć Włoskiego
    11.Jestem dziwna
    12.Po czekoladzie mam bzika :)
    13.Lubię Taylor Swift
    14.Kiedyś chciałabym zostać wolontariuszką w UNICEF'ie
    15.Nie nawidze hejterów
    16.Mam słabość do jasnych blondynów :*
    18.Lubię romantyków
    Mamy tyyyle wspólnego !
    Ps. Ekstra Blooog :)
    --------------------------------------------
    Mogę historyjkę ?????????mam na imię Julia a sławna osoba Selena Gomez albo 1D Sama wybierz Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń